Výkon na domácím turnaji nám dodal nový optimismus!

15.01.2017 21:06

Přípravu na domácí turnaj jsme pojali poctivě a část rodičů i s dětmi se sešla v sobotu ve všetatské sokolovně, kde jsme degustovali například rum. Děti zase s radostí využívaly trampolínu, kladinu a žíněnky, a tak jsme se zabavili všichni. Věřím, že podobnou společnou akci (třeba ještě ve větším počtu) již brzy zopakujeme.. :)

O den později jsme se pak sešli ve sportovní hale, vytvořili dva týmy a vyrazili do boje. Já jsem dění pozoroval od pořadatelského stolku spíše z povzdálí, výkony našich zajíců mi ale neunikly. Kluci mě hned od začátku nepřestávali udivovat a tým žlutých vedený výborně hrajícím a střílejícím Tobíkem, utrpěl za 6 odehraných zápasů jedinou těsnou prohru! Tenhle výkon strhnul i ostatní kluky a zejména Péťa s Míšou příkladně bojovali, vůbec se nebáli soubojů o míč a když ho získali, snažili se s ním běžet kupředu, super! Mám velkou radost, že turnaj tentokrát bavil i Daníka, který tuším dokonce vstřelil gól. Na závěr si nechávám Honzíka Staňka, který byl oproti minulým zápasům prostě výborný - celou dobu dával pozor, takže byl tentokrát pro svůj tým velkou oporou! Mně nezbývá než doufat, že ho v tomto rozpoložení budeme vídat co nejčastěji! :)

Tým modrých měl pozici o něco těžší, jelikož hrál bez možnosti střídání. Výsledkově to tak dobré nebylo, herně ale mám pro kluky opět velkou pochvalu. Kluci mě dostali tím, že zcela sami provedli pod vedením Páti Žežulky pokřik (!) a zcela sami se v zápasových situacích rozhodovali - včetně situací, ve kterých byla vyžadována znalost pravidel (!). Tím mě popravdě zcela ohromili a věřím, že si něco z toho zapamatují i do příště. Kluci dokázali vyjíždět s míčem od branky a vstřelit i několik gólů, které jim moc přeju, protože si je za svojí bojovnost zasloužili. :) Do kluků budeme dál a dál krůček po krůčku dostávat návyk postupovat s míčem kupředu a ne ho jen bezhlavě kopnout daleko od sebe. No a samozřejmě se budeme i nadále učit (mimo jiné) chytat v brance. Tam nám plusové body zatím příliš nenaskakují...

Závěrem bych chtěl poděkovat rodičům za příjemnou atmosféru, kterou dětem vytvořili. Příště zapojíme hlasivky ještě víc, aby kluci cítili, že mají naši úplnou podporu. Věříme, že se turnaj všem zúčastněným líbil, a že kluci zase budou mít radost nejen z tréninků, ale i ze zápasů.

Tímto se také loučíme s Tobíkem Hříbalem, který povýšil do týmu Vlků. Já jen doufám, že za pár měsíců budeme mít takových adeptů růstu ze Zajíců na Vlky plný tým!

(A pokud máte z turnaje nějaké pěkné fotky, neváhejte mi je poslat)

Tak sportu zdar :)