Novinky po úterním tréninku

30.08.2016 21:10

Situace na bojišti se mění každým okamžikem...

 

1) Sobotní zápas se NEKONÁ - soupeř požádal o odložení. Kluci si tak na svou premiéru v dresu budou muset ještě týden počkat. Já mám volno, takže bychom si mohli alespoň zatrénovat. Dohodneme se ve čtvrtek na tréninku.

2) Z důvodu našeho technického selhání se nám nepodařilo kluky nafotit. Tak prosím doma nasadit úsměvy a fotografii zaslat na můj mail. Kdo ještě nevyplnil rodné číslo, prosím zaslat spolu s fotkou. (Páťa Žežulka, Áďa Hajčíková, Tom Jindřich, Andrej Tarasovič, Zděnda Cincibus).

3) Máme tu ještě nějaké restíky ohledně komunikace. U Kučerových mi chybí adresa a email, u Koudelkových, Smirnovových a Chlaňových pak adresa, telefon a e-mail. Prosím zaslat do mého mailu, ať můžu případné urgentní info adresovat přímo Vám. Díky!

4) Ačkoli jsem Vás po tréninku zdržoval dost dlouho, i tak se mi podařilo opět nezmínit jednu důležitou informaci: za domácí úkol máte vymyslet (ve spolupráci rodič + dítě) našemu novému maskotu - neratovskému zajíci - jméno. Vymýšlíme také úderný pokřik, kterým bychom před tréninky i zápasy dokazovali svou příslušnost k FK Neratovice. Máme tu už jeden skvělý pokus od Jonáše Luzara a jeho tatínka, který zde s potěšením (a bez dovolení) uveřejňuji, protože se mi zkrátka moc líbí! Nemohl jsem si pomoci a upravil jsem si jedno slovíčko k obrazu svému. Snad mi bude odpuštěno :)

Hej, hej, hej,
my hrajeme fair-play,
Fér vyhrávej,
Fér prohrávej,
ale nikdy to nevzdávej!

5) Sportujte i doma. Na tréninku prezentovaná hra na spící krávu (naskenovaná stránka ZDE) bude u dětí rozvíjet všeobecnou sílu celého těla. Přeci jen, povalit krávu není jednoduché. Stačí pár minut denně a věřte, že to bude znát. Samozřejmě, všeobecně platí, že čím víc pohybu, tím líp! A nejenom pro fotbal. A nezapomeňte, když dítě vynaloží opravdovou snahu, mělo by ochutnat pocit vítězství!

Pro dnešek vše, těším se na čtvrteční trénink. Dneska mi kluci a holky dělali jen radost! :)