Dvě vstřelené branky a zlepšené penalty

02.10.2016 12:33

Velký Borek- Nerátky C  10:2 (5:0)

Utkání proti Velkému Borku sice mělo začít již v 10:00, špatně nařízený budík trenéra byl však proti a tak se začalo hrát o nějakých 20 minut později. Nočním deštěm pokropený trávník byl připraven, my jsme se (dnes výjimečně za pomocí rodičů) převlékli do nových modrých dresů a šlo se na věc.

     V naší sestavě už se kromě zkušených hráčů mající za sebou alespoň jedno utkání objevila i nová tvář, Klárka. Tentokrát jsme si nestačili říct ani moc pokynů před začátkem zápasu, zato pokřik jsme už zvládli s bravurou!

Bohužel jsem se trochu opět trápili s rychlou a přesnou rozehrávkou a tak se hrálo hlavně před naší brankou, kde jsme se statečně a konstruktivně snažili zakládat útoky, ale případné chyby znamenaly velké nebezpečí pro naší branku. Jelikož žádný fotbalista z nebe nespadl, chyby přišly a my jsme obdržely zbytečné branky. Já jsem však rád, že již řešíme situace fotbalově, neodkopáváme míče nazdař bůh a naopak se je snažíme podržet a něco vytvořit.V tomto ohledu se mi líbili hlavně Robin s Míšou, kteří dle mého subjektivního pohledu zaznamenali opravdu velký pokrok v držení míče a kličkách, jen tak dál :) Ani premiérově hrající Klárka se nenechala zahanbit a ukázala, že může být pro náš tým velice platným členem. Ivánek zase ukázal, že střílet umí, když napřáhl ještě z naší poloviny a skutečně ohrozil branku, akorát je škoda, že nestřílíme z lepších pozic, těch branek by nakonec padlo víc :) Martin Š. se dnes soupeřů možná trochu bál a tak je škoda, že nepomohl tolik při bránění, ale na druhou stranu měl několik pěkných náběhů do volného prostoru. Kávička (tedy Martin K.) zase předvedl několik slušných zákroků v brance, v poli pak nadějný průnik skončil pouze slabou střelou. A konečně Domča M. se dočkal své premiérové trefy, při které jsem trochu znejistěl. Když jsem viděl radost našich hráčů, připadalo mi, že jsem chvílemi na stadionu utkání Ligy mistrů. Takovou radost jsme z gólu měli! A to je samozřejmě dobře, hráči i hráčky se radují z maličkostí, všímají si každého malého pokroku a je pro ně motivací se zlepšovat, aby v dalším zápase byli zase lepší. A já věřím, že budeme. Hra získává v určitých chvílích podobu a věřím, že pokud vydržíme a budeme stále trpěliví, zanedlouho těch branek přidáme za zápas mnohem víc :)

 

A ještě jedno pozitivum na závěr: I díky dobrým brankářům, střelcům a trochu štěstí, jsme na penalty vyhráli (a navíc jsme dali 4 nebo 5 gólů), což je další důkaz zlepšení :)

 

Nezapomeňte na domácí misi. No a já jdu péct, ať odčiním pozdní příchod. Tak mi držte palce, Váš trenér :)